Onze Groep
IMG_0615.jpg

Annelies Nuytten
Ik studeer Toegepaste Psychologie in het eerste jaar aan de Katholieke Hogeschool Vives. Op de foto kan je me vinden als de persoon met de rode pull rechts in het midden. Ik heb een grote interesse voor wat er zich in een individu afspeelt. Ik vind het zeer belangrijk dat mensen die nood hebben aan professionele hulp deze hulp ook kunnen krijgen. Via deze studies hoop ik dat ik hier binnenkort zelf mijn steentje kan aan bijdragen.

Annemarijn Vanlanckere
Ik ben Annemarijn, 18 jaar en wonend te Kuurne. Ik ben eerstejaars studente in de bacheloropleiding Toegepaste Psychologie in Vives Kortrijk. Ik werk graag met mensen vandaar dat ik voor deze studierichting koos.

Astrid Lefevere
Ik ben Astrid, ik ben 18 jaar en studeer Toegepaste Psychologie in Vives Kortijk. Na mijn die jaar zou ik graag nog het traject jeugddelinquentie volgen.

Azia Wautelet
Mijn naam is Azia, 21 jaar. Ik zit in mijn eerste Bachelor jaar toegepaste psychologie aan Vives Kortrijk. Mijn interesses zijn breed en ruim. Maar mijn grootste interesse is de mens het individu, de wetenschap van de menselijke geest en het gedrag.
Graag zou ik na deze studies mijn studies vervolledigen met Criminologie.

Elliott Flouw
Ik studeer zoals de anderen ook Toegepaste Psychologie in het eerste jaar aan de katholieke Hogeschool Vives. Ik hou van sociaal contact met anderen. Mensen helpen met hun problemen en kunnen begeleiden zou ik dan ook graag doen.

Emilie De Backer
Ik ben Emilie en ben 18 jaar. Ik studeer Toegepaste Psychologie aan Vives Kortrijk en zou graag de afstudeerrichting Klinische Psychologie volgen.

Esra Hinkov
Ik ben een eerstejaarsstudent van de opleiding Toegepaste Psychologie. Mijn studies volg ik aan de Katholieke Hogeschool Vives. Op de afbeelding kunt u mij links bovenaan zien. Ik ben zeer geboeid in de mens. Mensen helpen is iets wat ik zeer belangrijk vind en natuurlijk ook graag doe. Dit is de voornaamste reden waarom ik deze richting volg.

Ine Verstraete
Als eerstejaarsstudent aan de hogeschool Vives, opleiding Toegepaste Psychologie hoop ik na mijn studies mensen met huiselijke problemen of problemen op het werk te kunnen begeleiden. Buiten school ben ik actief in de turnkring Kuurne en geef ik les in een priv├ę paardenstalling.

Ishak Aghmiri
Ik ben Ishak , ik ben 19 jaar en studeer Toegepaste Psychologie in de Vives Kortrijk. Ik heb gekozen voor deze richting omdat ik graag ben verzonken in gedachten.

Jakob Desodt
Ik ben Jakob, 20 jaar en studeer Toegepaste Psychologie. Later wil ik leerlingbegeleider worden in een middelbare schooll.

Jeroen Duyck
Ik ben Jeroen, ik ben 18 jaar en studeer Toegepaste Psychologie in de Vives Kortrijk. Na mijn drie jaar hier in Vives denk ik er over om bij de brandweer te gaan.

Lena Neirynck
Ik ben Lena, ik ben 18 jaar en ik studeer Toegepaste Psychologie in Vives Kortrijk. Na mijn studies zou ik graag jongeren met problemen willen helpen.

Maithe Caveye
Ik ben Maithe, ik ben 18 jaar en studeer Toegepaste Psychologie in de Vives Kortrijk. Ik zou graag in mijn 3e jaar nog het traject jeugddelinquentie er bij nemen omdat ik een grote interesse heb in dit thema.

Michael Merlier
Mijn naam is Michael. Ik volg aan de Katholieke Hogeschool Vives de richting Toegepaste Psychologie. Ik ben geïnteresseerd in de mens en het gedrag van de mens, daarom dat ik ook voor deze richting koos.

Penelope Vandevenne
Ik studeer Toegepaste Psychologie aan de Vives in Kortrijk. Ik heb een grote interesse in het menselijk gedrag en zou ook graag wat meer inzicht krijgen waarom we zijn zoals we zijn. Ik kijk er al naar uit om de dingen die ik in deze opleiding leer, en nog zal leren, toe te passen in mijn dagelijks leven.

Sarah Silverans
Ik studeer toegepaste psychologie aan de hogeschool Vives te Kortrijk. Ik ben de persoon helemaal bovenaan rechts op de foto. Later wil ik graag werken met jongeren of kinderen met psychische problemen